Гарантія та повернення

Повернення і обмін товару

Шановні клієнти, у разі, якщо замовлений Вами товар не відповідає очікуванням, то відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів з моменту оплати Ви можете повернути товар і отримати назад його повну вартість, або обміняти на будь-яку іншу Модель. Також ми пропонуємо залишити кошти на рахунку магазину для того, щоб скористатися ними для оплати наступного замовлення.
 
 

Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару в тому випадку, якщо:

  •     Відсутні видимі пошкодження, що з'явилися в результаті використання
  •     Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережені всі етикетки, ярлики і цінник
  •     Забороняється самостійне нанесення на упаковку написів і будь-яких інших позначок.


Правила повернення товару в магазин:

  •     У разі повернення, вартість доставки оплачує клієнт
  •     У разі повернення грошей, ми повертаємо суму за вирахуванням всіх супутніх транспортних витрат
  •     У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину і оплати його доставки, сума витрат буде вирахувана з вартості замовлення
  •     У тому випадку, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилку.


Помилками магазину можна вважати наступні ситуації:

  •     Вислана модель не відповідає замовленням на сайті (колір, модифікація)
  •     Розмір моделі не відповідає замовленню


Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправки товару в магазин, на пошті варто врахувати:

  •     Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель виробляється тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена в магазин
  •     Висилати товар як звичайну посилку, а не посилкою з післяплатою
  •     При заповненні декларації, в графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму, згідно ціннику, оскільки саме вона буде компенсувати перевізник у разі втрати товару.


Правила обміну товару:

  •     Протягом 14 днів з дати отримання посилки необхідно відправити товар назад
  •     Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо обравши його на сайті компанії
  •     Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для уточнення деталей по новій покупки
  •     Обмін проводиться 7 робочих днів з моменту отримання магазином посилки.


Правила повернення грошових коштів:

  •     Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити і відправити товар назад в магазин
  •     Обов'язково повідомити менеджерів про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви хочете повернути назад свої гроші
  •     Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання нами посилки.
  •     Відшкодовується повна вартість товару на момент здійснення покупки.


Звертаємо увагу, що повертається тільки вартість покупки. Вартість пересилання оплачує клієнт. Сума виплати включаючи відрахування банківської комісії і транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії.

У разі оплати авансу з наступною відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта і назад в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в тому випадку, якщо клієнт сам не сплатив його.

Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилки співробітників магазина. В такому випадку магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотну пересилку і банківську комісію при переказі коштів на рахунок клієнта.

MasterCard Visa